Kim Kardašijan - 'sindrom varalice me motiviše'
„Očigledno je da imam velike nade, ali ovo je definitivno prevazišlo sve što sam ikada zamišljala“, rekla je o svojoj kompaniji za oblikovanje odeće vrednoj više milijardi dolara. „Još uvek imam sindrom varalice ili šta već, ali mislim da je to deo onoga što me drži."
Kim je osnovala Skims 2019. godine, gradeći brend tokom prvih dana pandemije. Od tada, kompanija je podigla snagu (i bazu lojalnih kupaca) zbog svojih visokokvalitetnih materijala, trendovskih stilova i inkluzivnog raspona veličina i nijansi, sa prijavljenom vrednošću od 3,2 milijarde dolara od poslednje runde finansiranja u januaru 2022. godine. Dakle, iako sindrom varalice može učiniti da se ona oseća kao da njen uspeh nije u potpunosti opravdan, brojke govore drugačije.
„Kada nisam zaista razumela kuda ide moja karijera jer sam je samo na neki način razvijala, sklapala bih ugovore o licenciranju sa mnogo različitih kompanija koje bi bile u suprotnosti sa samim sobom“, rekla je Kim, navodeći primer brenda kolačića koji takođe je promovisao gubitak težine. Pokrenula je Skims sa preduzetnikom Jensom Gredeom jer je iskreno želela bolju odeću za oblikovanje, sećajući se kako je svoje farbala kesicama čaja da bi odgovarala njenoj boji kože, ili odsecala jednu nogu svog Spank-a da bi nosila haljine sa višim prorezima. Sada kada vodi kompaniju u koju zaista veruje, preovlađujući osećaj je olakšanje. „Osećam se kao, OK, uspela sam“, rekla je.