Šta predstavlja nova žuta kvačica na Twitteru?
Tviterova usluga verifikacije ponovo je pokrenuta 12. decembra, prema tvitu kompanije od 10. decembra, i dolazi sa nekim novim kvačicama koje ćete uskoro početi da viđatena svom fidu. Ako ste već počeli da ih primećujete i pitate se šta znači žuti znak na Tviteru, evo nekoliko odgovora.
Tviter saga od kraja 2022. je nadaleko poznata: Elon Musk je 27. oktobra zaključio ugovor o kupovini Tvitera za 44 milijarde dolara. Od tada je platforma društvenih medija na udaru masovnih otpuštanja i rastuće neizvesnosti oko budućnosti aplikacije. Tviter je 9. novembra pokrenuo svoju pretplatničku uslugu, Twitter Blue, korisnicima u SAD po prvi put je prvi put predstavljen kao nova funkcija u junu 2021. u Australiji i Kanadi, ali nije uključivao plaćanje opcija verifikacije. Manje od 48 sati nakon lansiranja u Sjedinjenim Državama, Twitter Blue je ugašen nakon što su trolovi počeli da koriste uslugu verifikacije. I dok su parodijski nalozi bili presmešni, ono što nije bilo smešno je nagli kraj Twitter Blue-a, odnosno pauza?
Nešto više od mesec dana kasnije, platforma je ponovo pokrenula Twitter Blue 12. decembra, iako je nejasno da li je u potpunosti predstavljena. Prema tvitu od 10. decembra, pretplata na Twitter Blue na računaru koštaće 8 dolara mesečno ili 11 dolara mesečno na iOS-u.
Sa ponovnim pokretanjem došao je novi proces odobravanja, plus žute i sive kvačice. Od objavljivanja, Tviter nalog je označen žutim znakom verifikacije, koji se zvanično zove „zlatna kvačica“, prema tvitu kompanije od 10. decembra.
Već ste upoznati sa plavim kvačicama, ali sada je vreme da naučite i o žutim i sivim kvačicama.
„Zlatne kvačice“, koje mnogim ljudima takođe izgledaju žuto, predstavljaju verifikovane kompanije, navodi se u Tviterovom zvanilčnom tvitu od 10. decembra. Zlatna kvačica označava da je to „zvanični poslovni nalog preko Twitter Blue for Business“, što je nova usluga koju Tviter testira za „korporativne subjekte“, piše Elite Daily.
Od 12. decembra, ne izgleda da su svi verifikovani poslovni računi uneti u sistem sa zlatnim kvačicama. Takođe je nejasno kakav je proces dobijanja zlatne kvačice, pošto su neki nalozi imali plave kvačice pod starim procesom verifikacije, koji nije zahtevao plaćanje.
Čini se da od 12. decembra ima mnogo zvaničnih poslovnih Tviter naloga koji imaju zlatne oznake, uključujući Apple News, Mountain Dew i Samsung. Ali čak i među jednim brendom, i dalje postoji mešavina zlatnih i plavih kvačica: zvanični Pepsi nalog ima zlatnu kvačicu, dok je Pepsi India i dalje plava, ali Pepsi Brasil je zlatan. Dakle, ostaje misterija kakav je proces iza kulisa pretvaranja postojećih preduzeća plave kvačice u zlatnu.